FAQ

Här hittar ni svar på de vanligaste frågorna.

Hur gör jag för att boka?

Kontakta oss på 070-250 41 50 eller info@jaweddings.se

När ni kontaktar oss är det bra om ni uppger följande information:

-Datum för uthyrning.

-Hur många ni är.

-Vart festen ska hållas.

-Vilka saker ni är intresserade av.

När betalar vi?

Vid bokning betalas en deposition. Resterande belopp betalas antingen via faktura (14 dagar innan uthyrningen) eller via Swish vid leverans.

Kan vi hämta sakerna själva?

Javisst, vid beställning uppger ni om ni hämtar hyrgodset själva eller vill ha leverans. Upphämtning och återlämning sker på överenskomna tider.

Några av våra produkter har transport inkluderat i priset och kan bara bokas med transport.

Några produkter kräver att vi transporterar och monterar, detta anges i så fall vid varje produkt i prislistan.

Dukar och dekorerar ni?

Vi dukar och dekorerar ofta på plats.

Kontakta oss för att få veta mer samt prisförslag.

Kan ni leverera till vår festlokal?

Absolut! Pris beror på avstånd samt hur mycket ni vill hyra. Vi kan även transportera utanför Skåne. Kontakta oss för pris. Vi skickar inga hyrsaker och vi kan inte heller erbjuda transport via externa fraktföretag.

Hur lång är en hyresperiod?

Ni har tillgång till hyrgodset i tre dagar. Dag 1 hämtar ni godset eller får det levererat. Dag 2 använder ni det. Dag 3 sker återlämning.

Hyr ni över helgen kan retur ibland ske även på måndagen såvida inte sakerna är uthyrda. Detta gäller ej dukar.

Vad händer om något går sönder?

Trasigt eller försvunnet hyrgods debiteras med inköpspris+25%. Servetter debiteras med 100 kr per servett.

Finns det möjlighet att komma och titta på era produkter?

Javisst, mitt lager finns i Eslöv. Läs mer här.

Avbokning

Avbokning är möjlig fram till 60 dagar före uthyrningen startar. Deposition återfås ej. Vid avbokning senare än 60 dagar före uthyrningens start debiteras hela beloppet.